Young Perfect groot winnaar bij The Perfect Pitch

28 sep 18

Op 27 september vond The Perfect Pitch plaats, een jaarlijks terugkerend evenement georganiseerd door het Instore Shopper Marketing Instituut (ISMI). Tijdens dit evenement, waarbij opvallende en mooie shoppermarketing-cases centraal staan, bepalen bezoekers en een professionele jury welke case er binnen een viertal categorieën met de winst vandoor gaat. Young Perfect wist in maar liefst 3 van de 4 categorieën de winst binnen te slepen. Met een tweede plaats binnen de vierde categorie mochten wij ons deze dag dan ook tot groot winnaar kronen!

Deel:

Niet de eerste keer

Het is niet de eerste keer dat Young Perfect hoge ogen weet te gooien tijdens The Perfect Pitch (voorheen de Shopper Marketing Awards). In eerdere jaren werden al awards mee naar huis genomen voor cases als de Funky Fridge, Salad in a Jar en de Yoghurt Boutique. Dit jaar mochten wij met 6 genomineerde cases strijden om winst binnen de volgende vier categorieën:

 

Shopper Marketing
De complete customer journey, ingericht op een geselecteerde doelgroep in een specifiek kanaal.
Nominatie: Hero Jam Studio (Hero Benelux)

 

Smart Innovations
Vernieuwende technologie en technieken om het shoppergedrag te beïnvloeden.
Nominatie: SPAR University Try&Buy met Hero Cassis (SPAR University & Hero Benelux)

 

Shopper Activatie met Field Marketing
Nominaties:

  • Mars Bites (Mars Nederland)
  • Heerlijk Aspergetijd (ZON fruit & vegetables)

 

Shopper Activatie met POS-materiaal
Nominaties:

  • Alle Dagen Feest (Philips, Aviko, NewForrest)
  • Het Snoepwinkeltje (Perfetti van Melle)

The Perfect Pitch

Waar in voorgaande jaren enkel een professionele en betrokken jury een oordeel velde over genomineerde en winnende cases, werd dit jaar ook het publiek in de zaal betrokken bij deze keuze. Middels een 5 minuten durende pitch mochten merken, retailers en bureaus publiek overtuigen om voor hun case te stemmen middels een Kahoot! stemronde. Het oordeel van de jury, dat vooraf al was vastgesteld, bepaalde tezamen met het aantal stemmen uit de zaal het eindoordeel over de cases binnen iedere categorie.

De winnaars

Na een reeks spannende pitches wisten we er binnen de categorieën Shopper Marketing (Hero Jam Studio), Smart Innovations (SPAR University Try&Buy met Hero Cassis) en Shopper Activatie met POS-materiaal (Alle Dagen Feest) met de winst vandoor te gaan. De Heerlijk Aspergetijd case van ZON fruit & vegetables wist een fantastische tweede plaats te behalen binnen de categorie Shopper Activatie met Field Marketing.


 

Wij bedanken al onze mooie opdrachtgevers voor het vertrouwen om deze succesvolle projecten te mogen bedenken en uit te voeren!

Meer weten, heb je een vraag of wil je samenwerken?

Neem contact op met Caroline.

Gerelateerd nieuws

Nieuws10 mei 24

Sampling Feastables by MrBeast

Voor opdrachtgever van Bickery Food Group mochten wij een gave sampling verzorgen voor het merk Feastables.

Nieuws30 apr 24

Plant FWD 2024

Plant FWD 2024: wat waren het 2 fantastische dagen in het Theater Amsterdam.

Nieuws12 apr 24

Great Place To Work

Onze collega’s hebben gesproken: we zijn 'a great place to work'!

Nieuws25 apr 23

Holoboer vertelt zijn verhaal op de winkelvloer

Innovatief en creatief in-store activatieconcept gelanceerd om boer dichter bij de consument te brengen: Mijn Melk Mini Pop-Up Boerderij

Nieuws12 apr 23

Diorama of Desire

Plant FWD verleidt met supermarkt Diorama of Desire aanwezigen tot meer plantaardig. Bezoek de speciaal ontworpen future foodstore!

Nieuws2 apr 23

Samenwerking Green Protein Alliance en Eatertainment

Green Protein Alliance en Eatertainment werken samen toe naar 50% van de dagelijkse eiwitten uit plantaardige bronnen.

Nieuws2 nov 22

Rebranding van Young Perfect

Anno 2022 verandert de wereld continu: shoppers bewegen, offline én online. Om die shoppers te blijven inspireren, navigeren én activeren zullen we met ze mee moeten bewegen naar die plekken waar je ze kunt raken

Nieuws10 jun 22

Young Perfect wint de Shopper Marketing Award 2022

Op 9 juni 2022 brachten wij een bezoek aan het evenement: Catch the shopper. Dit evenement stond in het teken van de Marketing Shopper Award uitreiking, georganiseerd door ISMI en Curious You.

Nieuws11 feb 21

Young Perfect Content Studio

Young Perfect lanceert Young Perfect Content Studio!