Young Perfect wint de Shopper Marketing Award 2022

10 jun 22

Op 9 juni 2022 brachten wij een bezoek aan het evenement: Catch the shopper. Dit evenement stond in het teken van de Marketing Shopper Award uitreiking, georganiseerd door ISMI en Curious You. We leven nu in een wereld die continu verandert en waarin retailers en merken nog beter moeten samenwerken om de juiste tools tegen concurrentievoordeel te creëren. Daarnaast wil je als bedrijf ervoor zorgen dat de shopper zich aan jou bindt. Nationale en internationale retailers, merken en experts combineren uitdagingen en kansen met ideeën en oplossingen om op die manier de shopper nóg beter te kunnen vangen.

Deel:

Gezond vooruit/Lekker bezig

Young Perfect was genomineerd in twee categorieën. Binnen de categorie Field Marketing hebben wij de Shopper Marketing Award gewonnen! Deze Award wonnen wij met het concept Gezond vooruit/Lekker bezig. In 2020 en 2021 werd de campagne van ‘Lekker Bezig’ en ‘Gezond vooruit’, uitgerold binnen 180 Albert Heijn winkels. Een lokale ‘Voedingscoach’-een gecertificeerd diëtist of voedingskundige adviseerde en inspireerde winkelend publiek bij Albert Heijn over gezonde voeding. De Voedingscoach maakte hierbij gebruik van een speciale interactieve tafel om zo tot een verantwoorde maaltijd te komen.

Dé tafel

Door middel van de tafel werden shoppers door een menu van gemakkelijke, gezonde en lekkere gerechten geleid. Deze tafel bestond uit drie verschillende ontbijt, lunch en diner recepten. Die recepten werden bereid met private label producten én producten van Gold & Green, Smaakt, Brassica, Bonduelle, Becel en Verstegen. Een multibrand cross category activatie dus! De geluidseffecten en aantrekkelijke content moesten dienen als extra trigger voor de shopper om bij de Voedingscoach langs te lopen.

Bewuster eten en leven

Wat was het doel van deze activatie? Wij wilden de klanten en medewerkers van Albert Heijn helpen om bewuster te eten en leven. Dat werd met deze activatie zeker bereikt! Er waren veel shoppers die een kijkje bij de interactieve tafel kwamen nemen en die het een leuk concept vonden. Ook Albert Heijn was tevreden over deze activatie en gaven aan dit concept zeker nog een keer te gaan gebruiken. Een geslaagde activatie dus!

Bekijk hier het filmpje van dit bijzondere concept

 

 

Meer weten, heb je een vraag of wil je samenwerken?

Neem contact op met Caroline.

Gerelateerd nieuws

Nieuws25 apr 23

Holoboer vertelt zijn verhaal op de winkelvloer

Innovatief en creatief in-store activatieconcept gelanceerd om boer dichter bij de consument te brengen: Mijn Melk Mini Pop-Up Boerderij

Nieuws12 apr 23

Diorama of Desire

Plant FWD verleidt met supermarkt Diorama of Desire aanwezigen tot meer plantaardig. Bezoek de speciaal ontworpen future foodstore!

Nieuws2 apr 23

Samenwerking Green Protein Alliance en Eatertainment

Green Protein Alliance en Eatertainment werken samen toe naar 50% van de dagelijkse eiwitten uit plantaardige bronnen.

Nieuws2 nov 22

Rebranding van Young Perfect

Anno 2022 verandert de wereld continu: shoppers bewegen, offline én online. Om die shoppers te blijven inspireren, navigeren én activeren zullen we met ze mee moeten bewegen naar die plekken waar je ze kunt raken

Nieuws11 feb 21

Young Perfect Content Studio

Young Perfect lanceert Young Perfect Content Studio!

Nieuws2 jul 20

Familiebedrijf Young Perfect bestaat 30 jaar!

Het is feest! Op 2 juli 2020 viert Young Perfect namelijk haar 30-jarig jubileum.

Nieuws12 mei 20

Intouch.com & Young Perfect bundelen krachten: AI technologie naar fysieke retail- omgeving

De retailbranche komt digitaler uit de coronacrisis, het shoppergedrag is veranderd. Met trots kondigen Intouch.com en Young Perfect dan ook hun partnership aan.

Nieuws8 apr 20

Eatertainment bedankt de helden van Breda met paasactie

‘Hulde aan de helden van Breda’, aldus Eatertainment, die deze woensdagochtend haar lokale helden van het Bredase Amphia Ziekenhuis in het zonnetje zette.