Rebranding van Young Perfect

2 nov 22

Shoppers veranderen en Young Perfect beweegt mee, van futureproof naar part of the future

 

Anno 2022 verandert de wereld continu: shoppers bewegen, offline én online. Om die shoppers te blijven inspireren, navigeren én activeren zullen we met ze mee moeten bewegen naar die plekken waar je ze kunt raken. Zo kunnen we shoppers verrassen en inspireren met impactvolle concepten, veranderen we ze in fans en haal je als marketeer het maximale uit je marketing budget.

Deel:

Hoe? Met finger-licking good verhalen en een arsenaal aan middelen, data en diepe kennis van shopper doelgroepen en retail geeft Young Perfect vorm aan the future of foodmarketing. Om jouw merk maximaal te activeren bieden wij een uniek dienstenpakket aan van strategie en concept tot aan realisatie en productie:

 

  • Creative strategy & Concept: op basis van shopper insights en data ontwikkelen wij een creatief concept: van een offline activatie tot een volledige omnichannel campagne. Altijd met de juiste boodschap voor het beste resultaat.
  • Content Creation: voor jouw merk ontwikkelen wij visuele verhalen vanuit onze inhouse (kook)studio of op locatie: van receptontwikkeling met foto, video en grafisch design tot social media content.
  • Activation & Experiences: met ons grote netwerk zorgen we dat jouw merk lokaal zichtbaar is en creëren we beleving en impact daar waar de shopper is;
  • Food & Experience platform: wij laten consumenten op een inspirerende manier kennismaken met jouw merk via recepten en unieke features op ons eigen platform Eatertainment.nl en social media.

 

Hiermee bieden wij een compleet dienstenpakket aan om shoppers te raken daar waar we het verschil maken. We creëren kansen en verleggen grenzen, telkens weer.

 

Een uitgebreider dienstenpakket vraagt om een nieuwe verpakking. Daarom introduceren wij vol trots onze nieuwe uitstraling om onze missie kracht bij te zetten.

 

Wil je meer weten over veranderende tijden en wat dat betekent voor shoppermarketing, neem dan contact op met Jaap de Jong.

Meer weten, heb je een vraag of wil je samenwerken?

Gerelateerd nieuws

Nieuws25 apr 23

Holoboer vertelt zijn verhaal op de winkelvloer

Innovatief en creatief in-store activatieconcept gelanceerd om boer dichter bij de consument te brengen: Mijn Melk Mini Pop-Up Boerderij

Nieuws12 apr 23

Diorama of Desire

Plant FWD verleidt met supermarkt Diorama of Desire aanwezigen tot meer plantaardig. Bezoek de speciaal ontworpen future foodstore!

Nieuws2 apr 23

Samenwerking Green Protein Alliance en Eatertainment

Green Protein Alliance en Eatertainment werken samen toe naar 50% van de dagelijkse eiwitten uit plantaardige bronnen.

Nieuws10 jun 22

Young Perfect wint de Shopper Marketing Award 2022

Op 9 juni 2022 brachten wij een bezoek aan het evenement: Catch the shopper. Dit evenement stond in het teken van de Marketing Shopper Award uitreiking, georganiseerd door ISMI en Curious You.

Nieuws11 feb 21

Young Perfect Content Studio

Young Perfect lanceert Young Perfect Content Studio!

Nieuws2 jul 20

Familiebedrijf Young Perfect bestaat 30 jaar!

Het is feest! Op 2 juli 2020 viert Young Perfect namelijk haar 30-jarig jubileum.

Nieuws12 mei 20

Intouch.com & Young Perfect bundelen krachten: AI technologie naar fysieke retail- omgeving

De retailbranche komt digitaler uit de coronacrisis, het shoppergedrag is veranderd. Met trots kondigen Intouch.com en Young Perfect dan ook hun partnership aan.

Nieuws8 apr 20

Eatertainment bedankt de helden van Breda met paasactie

‘Hulde aan de helden van Breda’, aldus Eatertainment, die deze woensdagochtend haar lokale helden van het Bredase Amphia Ziekenhuis in het zonnetje zette.