Inspiratie, beleving en gemak voor de consument staan centraal bij Eatertainment, ons food & experience platform. Wij laten consumenten m.b.v. recepten en unieke features kennismaken met jouw merk.
Inspiratie, beleving en gemak voor de consument staan centraal bij Eatertainment, ons food & experience platform. Wij laten consumenten m.b.v. recepten en unieke features kennismaken met jouw merk.
De wereld verandert continu: shoppers bewegen, offline en online. Om die shoppers te blijven inspireren, navigeren én activeren, verrassen wij ze met effectieve omnichannel activaties. Daar waar we het verschil kunnen maken, raken we de shopper tijdens hun customer journey, off- én online.
In 2020 zijn we gestart met het food & experience platform Eatertainment.nl om consumenten dagelijks te inspireren met lekkere recepten die ontwikkeld en in beeld gebracht worden door onze eigen Content Studio. Ook delen we inspiratie via Instagram en onze nieuwsbrief. Achter Eatertainment.nl zitten échte Eatertainers: enthousiaste professionals met een passie voor food.
Eatertainment biedt voor ieder moment persoonlijke food inspiratie met op de website:
Wil jij ook jouw product onder de aandacht brengen van een groot en breed publiek? Via Eatertainment bieden we diverse mogelijkheden voor een samenwerking: van een blogpost, winactie, een eigen evenementenpagina, post op onze social kanalen tot tailormade receptontwikkeling en -fotografie waarbij we jouw product centraal stellen en deze breed uitlichten via onze media.
Eatertainment, onze unieke samenwerking met DPG media en ons influencersnetwerk kunnen voor jouw merk een groot mediabereik realiseren. Via de offline en online media van DPG Media, ons eigen platform, nieuwsbrief en social kanalen bereiken we dagelijks al 3 miljoen mensen. Dit biedt niet alleen exposure maar is ook een uitgelezen kans om de nieuwsgierigheid van de shopper naar een offline activatie te trekken en kan een offline activatie na afloop versterken.
Benieuwd naar Eatertainment? Bekijk dan hier de website.