Plant FWD biedt startups, producenten, retailers, investeerders en talenten in de voedingssector handvaten om zelf mee te bouwen aan oplossingen voor ons voedselsysteem. Een onderdeel daarvan is Diorama of Desire, maar er is meer. Praat tijdens de break-out sessie ‘Beyond the Havermelkelite’ samen met Orifah Hogeman-Helstone, sales expert en founder van Route to Bloom, en Taha Riani, managing partner van marketingbureau Allyens, mee over het bereiken van nieuwe potentiële doelgroepen. Of laat je inspireren door de verhalen van Marcel van Wing, CEO van The Flower Farm, en Melle Schellekens, founder van The Good Roll, tijdens de sessie ‘How to Succesfully Disrupt a Market’. Ook zullen 10 innovatieve plantaardige startups het podium betreden om hun product te pitchen aan het publiek. Luister bijvoorbeeld naar de pitch van het Duitse Koralo, een bedrijf dat plantaardige vis ontwikkelt op basis van gefermenteerd mycelium en microalgen of naar Plant B Egg, wat een plantaardig alternatief voor ei heeft ontwikkeld. Bekijk het volledige programma van Plant FWD hier.