Als founder willen we graag ons gezicht achter het merk laten zien in combinatie met onze favoriete smaak Mayoneur! Kunnen jullie ons op de gevoelige plaat vastleggen middels unieke content?
Als founder willen we graag ons gezicht achter het merk laten zien in combinatie met onze favoriete smaak Mayoneur! Kunnen jullie ons op de gevoelige plaat vastleggen middels unieke content?
Door twee recepten te ontwikkelen en die te vertalen naar how-to video’s hebben we Geert en Glenn in beeld gebracht. Daarnaast veel (behind the scene) foto’s en receptfotografie.
Door het vastleggen in diverse formaten is de gecreëerde content makkelijk op diverse kanalen te gebruiken. Met de inzet van Eatertainment hebben we extra bereik gecreëerd.
Glenn Kruisselbrink
Start-up Mayoneur zit enorm in de lift en de initiatiefnemers wilden graag content creatie in de breedste zin van het woord. Niet alleen zijn de founders Glenn en Geert vastgelegd middels fotografie, maar ook zijn er verrukkelijke recepten vastgelegd middels foodfotografie. Naast fotografie zijn er (how-to) video’s gemaakt, waarin Glenn en Geert de hoofdrol hadden.
Benieuwd naar de video’s? Bekijk ze op de receptpagina’s: breekbrood met truffelmayonaise en oesterzwam fritters met sriracha mayonaise.
De content is ontwikkeld voor diverse kanalen. Deze is ingezet op de schermen voor de Horecava, de social media kanalen van Mayoneur en middels de website, Instagram en Facebook van Eatertainment. Hier kwam on- en offline mooi samen en werd er naast inspiratie ook veel geproefd!
De naamsbekendheid van Mayoneur heeft een enorme uplift gekregen door deelname aan de Horecava. Het merkverhaal werd verteld, de founders zijn in beeld gebracht en de recepten waren overheerlijk. Naast ondernemers zijn eindconsumenten geprikkeld door het gebruik van social media en de kanalen van Eatertainment.