Valentijn met Chio Heartbreakers

01 De vraag

Sinds 2019 creëert Chio Heartbreakers een intieme sfeer thuis met date nights, waarbij het genieten van een knapperig chipje op de bank een must is. Valentijnsdag biedt de perfecte gelegenheid om dit bij shoppers onder de aandacht te brengen. We hebben de uitdaging aangenomen van Chio (Intersnack) om een impactvolle campagne te bedenken die relevant is voor geliefden, vrienden en zelfs kinderen. Onze oplossing? Een shopper activatiecampagne met een modulaire 2nd placement en een passende premium, omdat iedereen wel wat liefde kan gebruiken.

02 De oplossing

Een liefdesverklaring verpakt in een zak chips! Oftewel een kartonnen Valentijnssleeve, verkrijgbaar bij aankoop van 1 zak Heartbreakers, geïntegreerd in een opvallende display totem bij diverse retailers. Uitkomst: een Valentijnskaart, boodschap en cadeau in één!

 

Met 3 verschillende teksten om uit te kiezen, brengen we dit jaar een lach op het gezicht van jouw Valentijn. Want laten we eerlijk zijn: liefde is leuk, maar een dosis humor maakt het nog onvergetelijker.

03 Het resultaat

Met deze campagne zijn 2.750.000 shoppers bereikt op de winkelvloer en is er een enorme lift in verkopen ontstaan. Daarnaast is de categorie chips vanaf nu toegevoegd aan het rijtje zoetwaren, chocolade en bloemen dat je met Valentijndsdag kan geven.