Kan Young Perfect content creatie realiseren voor zowel on- als offline? Middels diverse kanalen inspireren we de shopper. Hierbij ligt de focus op gezonde, inspirerende recepten, waarbij de rotatie per shopper toeneemt.
Kan Young Perfect content creatie realiseren voor zowel on- als offline? Middels diverse kanalen inspireren we de shopper. Hierbij ligt de focus op gezonde, inspirerende recepten, waarbij de rotatie per shopper toeneemt.
In onze Content Studio ontwikkelen en bereiden chefs recepten en worden de gerechten vervolgens vastgelegd op de gevoelige plaat. Dit doen we middels fotografie en how-to video’s. Deze zijn te gebruiken voor het magazine Smakelijk Eten, maar ook voor de social media kanalen van DekaMarkt.
De recepten worden onder de aandacht gebracht in het DekaMarkt Magazine en dit wordt ondersteund middels de website van DekaMarkt en de inzet van het food & experience platform Eatertainment. Op social media delen we fingerlicking foto- en videografie.
Voor DekaMarkt ontwikkelt Young Perfect alle on- en offline content. We zijn gestart met receptontwikkeling voor het magazine Smakelijk Eten! Maar inmiddels creëren we alle recepten, fotografie en videografie voor diverse kanalen. Denk hierbij aan folders, POS-materialen, maar ook social content met onder andere (how-to) video’s voor Instagram, Facebook en TikTok. Om het bereik te vergroten wordt ons platform Eatertainment ingezet.
Met de kennis en expertise van het content team wordt niet alleen gekeken naar mooie recepturen, maar ook naar voedingswaarden, voedzaamheid en duurzaamheid. Tevens wordt er gekeken naar seizoensproducten en gaan we verspilling tegen middels weekmenu’s of koken uit de voorraadkast.
Met branded pagina’s op Eatertainment inspireren en verleiden we de consument met de mooie recepten voor DekaMarkt. Met een directe link, kan de eindconsument het recept in de winkelmand plaatsen binnen DekaMarkt. Naast inspiratie zorgt dit ook voor directe rotatie.