SPA® Fruitzonderlijk lekker: een omnichannel activatie campagne

01 De vraag

Bedenk en ontwikkel een fruitige, creatieve en boeiende campagne waar shoppers worden ondergedompeld in de levendige wereld van SPA® Fruit. Young Perfect kreeg de opdracht om een omnichannel activatiecampagne te ontwikkelen en uit te voeren die de essentie van de verfrissende smaken van SPA® Fruit zou vastleggen en een breed publiek zou aanspreken. Van het bedenken van een key visual, content ontwikkeling tot een fruitige winkelvloer experience.

02 De oplossing

In samenwerking met Spadel heeft Young Perfect een innovatieve campagne ontwikkeld en uitgevoerd voor Nederland en België. Van het bedenken van het creatieve concept en key visual, tot het ontwerpen van een opvallende 2nd placement display met kleurrijke LED-verlichting en een draaiende topkaart. Er is een fruitige winactie opgezet die perfect past bij de doelgroep en merkidentiteit van SPA® Fruit. Daarnaast zijn heerlijke zomerse mocktail- en ijsrecepten bedacht en ontwikkeld, passend bij de verfrissende smaken van SPA® Fruit. Als premium werden SPA® Fruit ijsvormpjes ontworpen. Young Perfect zorgde ook voor de volledige logistiek en merchandising op de winkelvloer.

Bekijk de recepten hier: https://eatertainment.nl/recepten-filter?q=SPA%C2%AE

03 Het resultaat

De SPA® Fruitzonderlijk Lekker! campagne is een rondreizend succes. Elke 2 weken doet dit fruitige display een andere ondernemer aan. De omnichannel aanpak, gecombineerd met de innovatieve displays en aantrekkelijke premiums, resulteerde in een aanzienlijke groei in SPA® fans.