Kan Young Perfect de producten van Arla & Bolletje combineren, activeren en de shopper inspireren met als doel de rotatie te verhogen?
Kan Young Perfect de producten van Arla & Bolletje combineren, activeren en de shopper inspireren met als doel de rotatie te verhogen?
Middels receptontwikkeling, content creatie en kratkoelmeubels worden diverse zintuigen van de shopper geprikkeld. Bolletje Vol Smaak in combinatie met Arla Skyr naturel & kokos zijn onder de aandacht gebracht.
Door het inzetten van zoveel verschillende touchpoints is er een enorm aantal shoppers bereikt. Zowel on- als offline is hierbij de merkbekendheid van Arla & Bolletje gegroeid.
Onze Content Studio heeft diverse recepturen ontwikkelt met de producten van Arla & Bolletje. Deze zijn vastgelegd op de gevoelige plaat middels foto- en videografie. De recepten zijn toegankelijk, makkelijk te bereiden en net anders dan anders. Alles met als doel om te inspireren.
De ontwikkelde recepten zijn op de schermen van het kratkoelmeubel getoond en middels receptkaarten aan de shopper gepresenteerd. Hierbij werden de merkverhalen van Arla & Bolletje onder de aandacht gebracht, de receptinspiratie gegeven en de shoppers geprikkeld om direct aan te kopen.
De inzet van de kratkoelmeubels met beide merken hebben gezorgd voor een flinke uplift in merkbekendheid, rotatie en awareness. Door het combineren van marketingbudgetten is het optimale resultaat behaald uit de algehele investering. De stopmotion van een van de recepten heeft het offline kanaal gecombineerd met online en gezorgd voor meerdere touchpoints binnen de customer journey.