Migo® peren zijn handig onderweg te eten en langer houdbaar. Aan Young Perfect de vraag om deze USP’s op opvallende wijze onder de aandacht te brengen bij shoppers.
Migo® peren zijn handig onderweg te eten en langer houdbaar. Aan Young Perfect de vraag om deze USP’s op opvallende wijze onder de aandacht te brengen bij shoppers.
We ontwikkelden een instore activatie bij Jumbo Foodmarkt dat het verhaal vertelt, laat zien en shoppers de voordelen van Migo® peren laat beleven.
Met een activatie bij 4 Jumbo Foodmarkten zijn ruim 120.000 klanten bereikt en gemiddeld hebben 56 enthousiaste shoppers per dag meegedaan met de Migo® Peer & Prep workshop.
Na jarenlang onderzoek en enquêtes onder perenliefhebbers én perenhaters is FruitMasters eruit: er moet een peer komen die minder knoeit, langer houdbaar is, ideaal voor onderweg is en een langere constante kwaliteit heeft, en natuurlijk sappig is”¦ dat is Migo®!
Young Perfect is gevraagd om de USP’s van Migo® peren om te zetten naar een volledig shopper marketing concept, binnen meerdere touchpoints (online en offline) van de shopper journey. We ontwikkelden een concept dat het verhaal vertelt, laat zien en shoppers het zélf laat beleven.
Meal prepping en bento boxen zijn trends die de laatste jaren steeds meer de kop opsteken. Meal preppen is de oplossing tegen voedselverspilling, tijdgebrek en ongezonde maaltijden. Daarnaast is het ideaal voor een on-the-go maaltijdoplossing en daarmee is Migo® als peer een ideale snack voor onderweg. Met deze trends en ontwikkelingen in het achterhoofd bedacht en ontwikkelde Young Perfect de campagne MIGO® PEER & PREP, een inline strategie waarbij online en offline samenkomen.
Er is gekozen voor een activatie binnen de Jumbo Foodmarkt winkels omdat deze past binnen de Jumbo Foodmarkt propositie; deze winkels zijn actief op zoek naar interactie met en beleving voor hun shoppers. Een workshop met eigen shoppers is daar de juiste invulling voor. Je geeft de shopper daarnaast inspiratie en uitleg d.m.v. het inspelen op de trend meal preppen. Daarnaast wordt dé oplossing tegen voedselverspilling, tijdgebrek en ongezonde maaltijden geboden. Tell me, I forget. Show me, I remember. Involve me, I understand.
Met een activatie bij 4 Jumbo Foodmarkt locaties zijn in totaal 124 duizend shoppers bereikt met een volledige 2nd placement setting en 15.720 shoppers zijn daadwerkelijk geactiveerd op de winkelvloer met 225 deelnemers in totaal, 56 per dag.