Bedenk een instore campagne voor de aftrap van het EK bij Albert Heijn XL op het themaplein die zowel de verkoop van Pringles verhoogt als de sfeer onder de shoppers brengt?
Bedenk een instore campagne voor de aftrap van het EK bij Albert Heijn XL op het themaplein die zowel de verkoop van Pringles verhoogt als de sfeer onder de shoppers brengt?
Voetbal staat uiteraard centraal in ons opvallend ontwerp, dat garant staat voor stopping power en aantrekkelijkheid. We hebben een opstelling gecreëerd die een duidelijke scheiding maakt tussen rood en groen, alsof ze tegenstanders zijn in een voetbalduel. Dit ontwerp benadrukt de sfeer die rondom deze periode hangt en nodigt shoppers uit om tussen de twee smaken te kiezen. Wanneer de shopper door de setting loopt wordt hij/zij toegejuicht door een stadion applaus. Een sensorisch zintuig dat aan de setting is toegevoegd.
De opvallende instore display heeft gezorgd voor zeer enthousiaste reacties van shoppers en winkelpersoneel. Shoppers vonden het een zeer duidelijke en aantrekkelijke display en werden aangetrokken door de competitie-elementen en de kans om een droomvakantie te winnen. De sfeer in de Albert Heijn XL-winkels werd versterkt door deze setting en resulteerde in een verhoogde klantbetrokkenheid en tevredenheid. De sensorische toevoeging van applaus zorgde voor een lach op ieders zijn gezicht.