Dubbele nominatie Shopper Marketing Awards voor Young Perfect

9 jun 16

Young Perfect Brand & Shopper Activation is vandaag twee keer genomineerd voor de Shopper Marketing Award met de Salad in a Jar activatie en de Holland Master activatie. De winnaar van de Shopper Marketing Awards wordt op 21 juni bekend gemaakt tijdens het Shopper Marketing Jaarcongres.

Deel:

Case Salad in a Jar

Een inspirerende manier om de kwaliteit, smaak en veelzijdigheid van Carbonell Olijfolie Extra Virgen te activeren, is door shoppers te laten ervaren hoe zij het product kunnen gebruiken in een heerlijke, gezonde maaltijd. Voor thuis of onderweg. Een maaltijd die teruggrijpt op nostalgie en authenticiteit en een focus heeft op vers en gezondheid: de Salad in a Jar.

Door Carbonell Olijfolie, Lassie Quinoa, Tivall Vega gegrilde stukjes, John West tonijnmoot, Galbani Mozzarella Orecchiette en de verse producten van Albert Heijn te combineren binnen één shopperactivatie en foodconcept, boden we shoppers een relevante oplossing: een lekkere, gezonde maaltijd in een handomdraai. Bovendien versterkten sterke merken elkaar. Zintuiglijke prikkeling, inspiratie en educatie waren belangrijke factoren in deze shopperactivatie.

Case Holland Master: eetbaar stilleven

Breng het nieuwe kaasmerk Holland Master, tevens hoofdsponsor van Museumnacht Amsterdam, op unieke wijze onder de aandacht en creëer een buzz. Met die vraag van FrieslandCampina gingen SLUIK. en Young Perfect aan de slag. In cocreatie met FriesLandCampina, Creative Chef, iRams en N8 ontwikkelden we het concept van een Hollandse meester in Albert Heijn Museumplei

Bekendmaking tijdens Shopper Marketing Jaarcongres

Tijdens het Shopper Marketing Jaarcongres op dinsdag 21 juni worden de Shopper Marketing Activatie Awards 2016 tijdens het Shopper Marketing Jaarcongres in Inn Style in Maarssen.

 

Meer informatie over het Shopper Marketing Jaarcongres en de Award uitreiking vind je op de website van het Shopper Marketing Jaarcongres.

Meer weten, heb je een vraag of wil je samenwerken?

Neem contact op met Caroline.

Gerelateerd nieuws

Nieuws25 apr 23

Holoboer vertelt zijn verhaal op de winkelvloer

Innovatief en creatief in-store activatieconcept gelanceerd om boer dichter bij de consument te brengen: Mijn Melk Mini Pop-Up Boerderij

Nieuws12 apr 23

Diorama of Desire

Plant FWD verleidt met supermarkt Diorama of Desire aanwezigen tot meer plantaardig. Bezoek de speciaal ontworpen future foodstore!

Nieuws2 apr 23

Samenwerking Green Protein Alliance en Eatertainment

Green Protein Alliance en Eatertainment werken samen toe naar 50% van de dagelijkse eiwitten uit plantaardige bronnen.

Nieuws2 nov 22

Rebranding van Young Perfect

Anno 2022 verandert de wereld continu: shoppers bewegen, offline én online. Om die shoppers te blijven inspireren, navigeren én activeren zullen we met ze mee moeten bewegen naar die plekken waar je ze kunt raken

Nieuws10 jun 22

Young Perfect wint de Shopper Marketing Award 2022

Op 9 juni 2022 brachten wij een bezoek aan het evenement: Catch the shopper. Dit evenement stond in het teken van de Marketing Shopper Award uitreiking, georganiseerd door ISMI en Curious You.

Nieuws11 feb 21

Young Perfect Content Studio

Young Perfect lanceert Young Perfect Content Studio!

Nieuws2 jul 20

Familiebedrijf Young Perfect bestaat 30 jaar!

Het is feest! Op 2 juli 2020 viert Young Perfect namelijk haar 30-jarig jubileum.

Nieuws12 mei 20

Intouch.com & Young Perfect bundelen krachten: AI technologie naar fysieke retail- omgeving

De retailbranche komt digitaler uit de coronacrisis, het shoppergedrag is veranderd. Met trots kondigen Intouch.com en Young Perfect dan ook hun partnership aan.

Nieuws8 apr 20

Eatertainment bedankt de helden van Breda met paasactie

‘Hulde aan de helden van Breda’, aldus Eatertainment, die deze woensdagochtend haar lokale helden van het Bredase Amphia Ziekenhuis in het zonnetje zette.