Brood saai? Zeker niet! Speciaal voor AH Category Management Brood en Borgesius-Bakkersland, ontwikkelden wij een multi brand, cross-category activatie: Lang Leve de Boterham!
De ‘Lang Leve de Boterham’ activatie is onderdeel van de worpwijziging op de broodafdeling van Albert Heijn. In samenwerking met AH Promotie Management en Borgesius-Bakkersland claimden we de hele maand september als broodmaand om de boterham weer hip te maken en de categorie maximaal onder de aandacht te brengen.
Gedurende september werden alle AH XL Kookstudio’s wekelijks omgebouwd tot echte ‘Broodstudio’s’. Iedere week stond een ander broodrecept en -soort centraal. Merken Hero, Heinz, Danone Hüttenkäse, Beemster en Princes stonden hierbij maximaal in het zonnetje.
Naast deze wekelijkse invulling binnen de Kookstudio’s, werd bij AH XL Eindhoven Limburglaan een heus Lang leve de Boterham pop-up restaurant geopend. Drie dagen lang konden shoppers gratis plaatsnemen en kiezen uit de acht heerlijke boterhamrecepten.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van alle ontwikkelingen.
Bezoekadres:
Takkebijsters 21
4817 BL Breda
© Young Perfect 2020 – Algemene voorwaarden – Privacy – Inloggen
© Young Perfect 2020
Algemene voorwaarden – Privacy
Inloggen