• Onze werkwijze
    • Briefing & brainstorm
    • Conceptontwikkeling
    • Shopper Insights & data
    • Content creatie
    • Make a journey
  • Cases
    • Demonstraties, sampling & POS
    • Digital & Content
    • Foodtrucks
    • Koken & Workshops
    • Pop-up
  • Over ons
    • Samenwerkingen
    • Ons team
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
Menu
  • Onze werkwijze
    • Briefing & brainstorm
    • Conceptontwikkeling
    • Shopper Insights & data
    • Content creatie
    • Make a journey
  • Cases
    • Demonstraties, sampling & POS
    • Digital & Content
    • Foodtrucks
    • Koken & Workshops
    • Pop-up
  • Over ons
    • Samenwerkingen
    • Ons team
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
076 520 29 33
Pop-up

John West, vis op z’n best!

Al sinds 1857 levert John West wilde vis van de beste kwaliteit; heerlijke producten die direct klaar zijn voor gebruik en ideaal toepasbaar zijn in tal van gerechten. Om shoppers mee te nemen in de wereld van en de mogelijkheden met John West producten, ontwikkelde Young Perfect een impactvolle setting gebaseerd op de campagne ‘John West op z’n best’. Een mooie manier om verschillende doelgroepen te laten ontdekken hoe je op je best bent met John West.

Pop-up
John West (7)
John West (8)
John West (12)
John West (13)
John West (15)
John West (18)
John West (19)
John West (20)
John West (23)
John West (1)
John West (2)
John West (4)
Vorige
Volgende

Iedereen op z’n best met John West

Conserven, in dit geval visconserven: een categorie die te kampen heeft met een uitdagende versperceptie. Tijdens de activatie ‘John West, vis op z’n best’ wordt shoppers op speelse en uitnodigende wijze geleerd dat conserven absoluut niet onder doen voor minder lang houdbare producten. Sterker nog, het is in sommige gevallen juist de betere en toegankelijkere keuze. Vanuit de gedachte ‘Iedereen op z’n best met John West’ claimt John West dan ook gezondheid en well-being in de breedste zin. Het is op alles en iedereen toepasbaar: de jonge sporter die veel eiwitten en proteïne nodig heeft, of juist de oudere dame die graag wat extra vitaminen binnen krijgt. Young Perfect vertaalde een tweetal aan ‘John West op z’n best’ gelieerde pay-offs door naar een activatie op de winkelvloer: ‘John West, sporten op z’n best!’ en ‘John West, borrelen op z’n best!’

Showcooking vanuit de visserboot van John West

Om shoppers mee te nemen in de wereld van John West, bedacht en ontwikkelde Young Perfect een setting met volop uitstraling en beleving: de John West vissersboot. Vanuit deze setting verzorgt een tweetal getrainde merkambassadeurs een dynamisch samenspel waarbij speciale sport- en borrelrecepten middels showcooking aangeboden worden aan de shopper. Op het menu? Twee heerlijke pasta’s en twee verrassende bruschetta’s, allen passend bij de verschillende gebruiksmomenten waar binnen de campagne op ingespeeld wordt.

A meal for champions

Aan de basis van de vier activatierecepten staan Brenda Frunt en Erik te Velthuis. Beide houden zich op professioneel vlak bezig met sportvoeding, en gingen voor John West de uitdaging aan om visrecepten te ontwikkelen die geschikt zijn voor een sportieve lifestyle en die ook nog eens bijzonder makkelijk te maken zijn. Een mooie vertaalslag naar de gezondheidstrend die zich binnen de retailwereld manifesteert.

Heldere data
Omdat het naast de reis ook om het resultaat gaat. Cijfers liegen niet.

621.000

Shoppers bereikt
Sterke voorbeelden
Onze paradepaardjes. Brand awareness, rotatie & beleving. Altijd data driven.

Pizza zoals la Mama hem maakte: Casa di Mama Pop-Up Pizzeria

Pop-up

Het regent citroenen: The Catchy LemonTree

Pop-up

Hero Jam Studio

Pop-up

‘Het witte goud’ in Dé Aspergewinkel

Pop-up

Moleculair koken in Yoghurt Boutique

Pop-up

Smoothie DJ: feestelijke kick-off

Pop-up

Beemster Mac ’n Cheese pop-up restaurant

Pop-up

HEB JE EVEN?!

Pop-up

Het Beemster Kaasspecialiteiten winkeltje

Pop-up

Multi brand retailtheater met het Snoepwinkeltje

Pop-up

Hollandse Meester in Albert Heijn onthuld

Pop-up
  • Demonstraties, sampling & POS
  • Digital & Content
  • Foodtrucks
  • Koken & Workshops
  • Pop-up
Laat je verrassen
Ontdek inspirerende activaties, nieuwe foodconcepten en raak je creatieve snaar in het Young Perfect Activation Lab.
Dit wil ik ook!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van alle ontwikkelingen.

  • Onze werkwijze
  • Cases
  • Over ons
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
Menu
  • Onze werkwijze
  • Cases
  • Over ons
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact

Bezoekadres:
Takkebijsters 21
4817 BL Breda

076 520 29 33
076 530 60 72 (Sales)
info@youngperfect.nl

© Young Perfect 2020 – Algemene voorwaarden – Privacy – Inloggen

© Young Perfect 2020
Algemene voorwaarden  –  Privacy
Inloggen

Linkedin-in
Instagram
Facebook-f
Youtube
Menu
  • Onze werkwijze
    • Briefing & brainstorm
    • Conceptontwikkeling
    • Shopper Insights & data
    • Content creatie
    • Make a journey
  • Cases
    • Demonstraties, sampling & POS
    • Digital & Content
    • Foodtrucks
    • Koken & Workshops
    • Pop-up
  • Over ons
    • Samenwerkingen
    • Ons team
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
076 520 29 33
Bedankt voor je inschrijving