Voor de beste koffiecups hoef je allang niet meer naar een speciaalzaak, je kunt voor een enorm scala aan variëteiten namelijk bij Albert Heijn terecht. Met deze boodschap lanceert deze week het Coffee Boutique concept, een shop-in-shop die het grote assortiment koffiecups bij Albert Heijn op verrassende wijze demonstreert. Een mooie samenwerking tussen de AH Koffie categorie, AH Media Services, Perla, L’OR, Nescafé, Cafe Royal en Young Perfect.
De indrukwekkende shop-in-shop geeft met haar premium uitstraling het exclusieve karakter van de productgroep weer. De vier zuilen worden gevuld met de producten van Perla, L’OR, Nescafé en Cafe Royal, waarbij een splitsing wordt gemaakt in smaakprofielen: zacht, soepel, intens en pittig. Zo wordt de shopper op heldere wijze meegenomen in het grote en gevarieerde aanbod aan koffiecups. Young Perfect zorgde in samenspraak met Albert Heijn voor de complete conceptontwikkeling; van idee en schets, tot productie en perfecte executie op de winkelvloer.
Neem contact op met Maarten, Account Manager. “Dagelijks help ik onze klanten met het behalen van hun doelstellingen met daarbij maximale aandacht voor de shopper: van overwegingsfase tot daadwerkelijke aankoop.”
Contact opnemen of bel me op 076 333 30 05
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van alle ontwikkelingen.
Bezoekadres:
Takkebijsters 21
4817 BL Breda
© Young Perfect 2021 – Algemene voorwaarden – Privacy – Inloggen
© Young Perfect 2021
Algemene voorwaarden – Privacy
Inloggen