De geur van versgebakken brood; er zijn weinig mensen te vinden die hier niet enorm van kunnen genieten. En de geur van versgebakken bananenbrood met noten? Die is extra speciaal! Begin november stonden shoppers bij Albert Heijn in de rij voor heerlijk bananen-notenbrood; een activatie ontstaan uit een samenwerking tussen Chiquita en Koopmans, waarbij Young Perfect deze fit op de winkelvloer tot uiting bracht.
“Bananen met bruine vlekjes weggooien? Dat hoeft niet hoor. Gebruik ze bijvoorbeeld in dit heerlijke bananen-notenbrood.” Met o.a. deze boodschap werden shoppers bij Albert Heijn geattendeerd op het bananen-notenbrood van Chiquita en Koopmans. Want food waste, daar maken we niemand gelukkig mee. Om te demonstreren dat ook ‘bruine’ bananen hartstikke lekker kunnen zijn en perfect werken in een lichtzoet brood, werd op de winkelvloer een heerlijk bananenbrood bereid.
Opvallend, geelgekleurd POS-materiaal bracht de activatie én het bijbehorende actiemechanisme – 25% korting bij aankoop van Koopmans Bananenbrood en Chiquita bananen – extra onder de aandacht van de AH XL shopper. Een mooi voorbeeld van een Multi Brand cross-category activatie met de bakcategorie en de AGF-categorie in de hoofdrol.
Neem contact op met Caroline, Sales Director.
Contact opnemen of bel me op 076 520 29 33
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van alle ontwikkelingen.
Bezoekadres:
Takkebijsters 21
4817 BL Breda
© Young Perfect 2021 – Algemene voorwaarden – Privacy – Inloggen
© Young Perfect 2021
Algemene voorwaarden – Privacy
Inloggen