• Onze werkwijze
    • Briefing & brainstorm
    • Conceptontwikkeling
    • Shopper Insights & data
    • Content creatie
    • Make a journey
  • Cases
    • Demonstraties, sampling & POS
    • Digital & Content
    • Foodtrucks
    • Koken & Workshops
    • Pop-up
  • Over ons
    • Samenwerkingen
    • Ons team
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
Menu
  • Onze werkwijze
    • Briefing & brainstorm
    • Conceptontwikkeling
    • Shopper Insights & data
    • Content creatie
    • Make a journey
  • Cases
    • Demonstraties, sampling & POS
    • Digital & Content
    • Foodtrucks
    • Koken & Workshops
    • Pop-up
  • Over ons
    • Samenwerkingen
    • Ons team
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
076 520 29 33
Pop-up

Het regent citroenen: The Catchy LemonTree

Shoppers verrassen, dat moet altijd het streven zijn! Vanuit dit gedachtegoed ontwikkelde Young Perfect een uniek activatieconcept: The Catchy LemonTree. Winkelcentrum Mall of the Netherlands kreeg in juni de absolute primeur en verraste haar shoppers met deze levensgrote citroenboom. Het doel? Shoppers overhalen zich in te schrijven voor de klantenkaart. Maar dan wel op een creatieve en inspirerende manier!

Pop-up
The Catchy LemonTree (17)
The Catchy LemonTree (18)
The Catchy LemonTree (1)
The Catchy LemonTree (2)
The Catchy LemonTree (3)
The Catchy LemonTree (6)
The Catchy LemonTree (8)
The Catchy LemonTree (10)
The Catchy LemonTree (11)
The Catchy LemonTree (14)
The Catchy LemonTree (15)
The Catchy LemonTree (20)
Vorige
Volgende

In de Catchy LemonTree hangen met magneten bevestigde citroenen. Deze worden met een speciaal paneel bediend. De shopper kan, mét vrolijk geel gekleurde helm op, onder de boom plaatsnemen. En dan? Vangen maar! Een Young Perfect merkambassadeur bepaalt de volgorde van de citroenen die gaan vallen. Verrassingseffect en plezier gegarandeerd! De gelukkigen die een citroen weten te vangen dingen mee naar een mooie prijs.

Het regent citroenen

Als shopper bij Mall of the Netherlands loop je tijdens de Catchy LemonTree activatie tegen een enorme citroenboom middenin het winkelcentrum aan. Banners wijzen je op de actie: laat je klantenkaart zien of schrijf je hier ter plekke voor in, neem plaats onder de citroenboom, en vangen geblazen. Voor de gelukkigen die een citroen weten te vangen wacht een mooie verrassing: een mason jar gevuld met een heerlijke citroenlimonade, ijs, citroen, munt en een vrolijk rietje. Daarnaast maak je automatisch kans op een TUI reischeque t.w.v. €250,00. Geen citroen gevangen? Niet getreurd, ook deze shoppers wacht een heerlijke vers gemaakte citroenlimonade.

Het Catchy LemonTree team

The Catchy LemonTree wordt begeleid door een team van drie personen: twee merkambassadeurs en een kok. De merkambassadeurs wijzen shoppers op de actie en ondersteunen hen bij het inschrijven voor de klantenkaart. Daarnaast wordt ook de citroenboom door hen bedient. De kok zorgt vanachter de limonadebar voor de heerlijkste limonades, allen vers gemaakt. Kortom, een zomerse activatie op een inspirerende locatie!

Fresh! Mall of de Netherlands

Het is niet de eerste keer dat we bij Mall of the Netherlands aan de slag gaan. Zo volgden eerder een heerlijke oestertasting én de befaamde aspergeworkshop in de waanzinnige wereldkeuken van Fresh!, de versmarkt binnen Mall of the Netherlands. Hier werd het witte goud van eigen bodem volop in de spotlight gezet aan het gouden kookeiland van Fresh!

Heldere data
Omdat het naast de reis ook om het resultaat gaat. Cijfers liegen niet.

30.000

Shoppers bereikt
Sterke voorbeelden
Onze paradepaardjes. Brand awareness, rotatie & beleving. Altijd data driven.

Hero Jam Studio

Pop-up

‘Het witte goud’ in Dé Aspergewinkel

Pop-up

Moleculair koken in Yoghurt Boutique

Pop-up

Pizza zoals la Mama hem maakte: Casa di Mama Pop-Up Pizzeria

Pop-up

John West, vis op z’n best!

Pop-up

Smoothie DJ: feestelijke kick-off

Pop-up

Beemster Mac ’n Cheese pop-up restaurant

Pop-up

HEB JE EVEN?!

Pop-up

Het Beemster Kaasspecialiteiten winkeltje

Pop-up

Multi brand retailtheater met het Snoepwinkeltje

Pop-up

Hollandse Meester in Albert Heijn onthuld

Pop-up
  • Demonstraties, sampling & POS
  • Digital & Content
  • Foodtrucks
  • Koken & Workshops
  • Pop-up
Laat je verrassen
Ontdek inspirerende activaties, nieuwe foodconcepten en raak je creatieve snaar in het Young Perfect Activation Lab.
Dit wil ik ook!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van alle ontwikkelingen.

  • Onze werkwijze
  • Cases
  • Over ons
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
Menu
  • Onze werkwijze
  • Cases
  • Over ons
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact

Bezoekadres:
Takkebijsters 21
4817 BL Breda

076 520 29 33
076 530 60 72 (Sales)
info@youngperfect.nl

© Young Perfect 2020 – Algemene voorwaarden – Privacy – Inloggen

© Young Perfect 2020
Algemene voorwaarden  –  Privacy
Inloggen

Linkedin-in
Instagram
Facebook-f
Youtube
Menu
  • Onze werkwijze
    • Briefing & brainstorm
    • Conceptontwikkeling
    • Shopper Insights & data
    • Content creatie
    • Make a journey
  • Cases
    • Demonstraties, sampling & POS
    • Digital & Content
    • Foodtrucks
    • Koken & Workshops
    • Pop-up
  • Over ons
    • Samenwerkingen
    • Ons team
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
076 520 29 33
Bedankt voor je inschrijving