
Meer weten?
Neem contact op met Jaap, Managing Director.
Contact opnemen of bel me op 076 520 29 33
Een week lang werd het voorplein van Albert Heijn XL Limburglaan te Eindhoven omgebouwd tot een ware Cheeseburger Bistro. Doelstelling? Shoppers inspireren en aanzetten om zelf ook de heerlijkste burgers thuis te gaan bereiden.
In opdracht van Albert Heijn, President en Santa Maria werd deze bijzondere merkactivatie in korte tijd door Young Perfect bedacht, ontwikkeld en uitgevoerd. Een activatie die volledig in het teken stond van hamburgers en waar twee professionele koks voortdurend de meest lekkere combinaties bereiden en lieten proeven. Uiteraard werd in de winkel ook aandacht besteed aan deze activatie d.m.v. de inzet van een koelmeubel waarin de complete hamburger maaltijd werd aangeboden én door opvallende POS materialen.
Het thema werd instore ook doorgetrokken in de 100 grootste Albert Heijn winkels om het bereik te vergroten. In deze winkels werden proeverijen georganiseerd waarin de shoppers werden verleid om de producten te kopen en het zelf thuis ook te proberen.
De producten die meededen waren ook nog eens samen in de bonus én zichtbaar met een recept in de Allerhande. Een mooi rond verhaal dus!
Neem contact op met Jaap, Managing Director.
Contact opnemen of bel me op 076 520 29 33
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van alle ontwikkelingen.
Bezoekadres:
Takkebijsters 21
4817 BL Breda
© Young Perfect 2021 – Algemene voorwaarden – Privacy – Inloggen
© Young Perfect 2021
Algemene voorwaarden – Privacy
Inloggen